Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Δεν παλεύεται αυτή η ζέστη!


Είναι 8 η ώρα το πρωί και ζεσταίνομαι πολύ!
'Ωρες ώρες μου
λείπει πολύ ο χειμώνας γιατί τουλάχιστον παίρνεις μια κουβερτούλα και ησυχάζεις!
Μόνο αν έχεις air condition την παλεύεις με τέτοια ζέστη. Και απ'ότι έχω καταλάβει αυτός ο καιρός υπηρεάζει πολύ τους ανθρώπους γύρω μου αλλά και εμένα!
Τα βράδια η 7χρονη αδερφή μου κάθεται και μιλάει μόνη της (!)και η μάνα μου κουτσομπολεύει ασταμάτητα και δίνει αναφορά σε όλες τις φίλες της π.χ. για το τι κάνω,τι τρώω,τι μουσική ακούω κ.ά.
Μέχρι και τις ώρες που κοιμάμαι ξέρουν!
Ο πατέρας μου πάλι από τότε που τελείωσε το μουντιάλ σκυλοβαριέται!
Ευτυχώς για μένα οι κολλητές μου επέστρεψαν από τις διακοπές τους και θα μου κάνουν παρέα,μιας που δεν θα πάω πουθενά φέτος.
ΥΓ:Επίσης δέχομαι τα συγχαριτήριά σας γιατί το περασμένο σάββατο έπασα το παράθυρο μου και οι γονείς μου ακόμα να το πάρουν χαμπάρι (η ζέστη που λέγαμε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω