Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Η παρέα μου!


Η ώρα 10:15 και προσπαθώ να μείνω ξύπνια!
Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ και αν κοιμηθώ τώρα..
.... ένας Θεός ξέρει τι ώρα θα ξυπνήσω!
Αύριο έχει γενέθλια η κολλητή μου και της έχω ήδη βρει δώρο ( ευτυχώς ). Θα της κάνω δώρο ένα δικό μου κολιέ,γιατί πιστεύω πως πάντα οι κολλητές μου πρέπει να έχουν πάντα κάτι δικό μου και γιατί έτσι αποκτά μεγαλύτερη σημασία το δώρο.
Νομίζω ότι είναι καιρός να σας παρουσιάσω την παρέα μου:
Η Λ.
Εγώ και η Λ. γίναμε πολύ γρήγορα κολλητές! Μέσα σε μια σχολική χρονιά γνωριστήκαμε,αρχίσαμε να κάνουμε παρέα και γενικά δενόμασταν όλο και πιο πολύ. Εγώ πάντα ήμουν κλειστό άτομο και δεν εμπιστευόμουν εύκολα τους άλλους αλλά η Λ. έχει έναν μοναδικό τρόπο να με κάνει να θέλω να της τα πω όλα,πράγμα που δεν μπορώ να εξηγήσω εύκολα. Πάντα ήταν πρόθυμη να με βοηθήσει και πάντα ήταν εκεί για μένα. Είναι πάντα γλυκιά,έξυπνη,χαζοχαρούμενη,πάντα με θετική ενέργεια και άλλα πολλά.
Η Τ.
Αργότερα ήρθε η Τ., η επίμονη!Η Τ. θέλει να τα ξέρει όλα και γενικά δεν γουστάρει καθόλου να της κρατάμε μυστικά! Ούτως ή άλλως αυτή είναι πάντα ειλικρινής και είναι η μόνη με την οποία έχω τσακωθεί ( για χαζό λόγο βέβαια ). Είναι "σοβαρή",επίμονη,διεκδικεί αυτά που θέλει και γενικά είναι ένα πολύ προσγειωμένο άτομο ( πράγμα που εκτιμώ πολύ σε ένα άτομο ). Παρόλο που μαθαίνει αγγλικά σε φροντιστήριο δεν ακούει καθόλου ξένα τραγούδια αλλά μόνο ελληνικά,πράγμα περίεργο.
Η Ι.
Η Ι. είναι το "φυτό" της παρέας.Είναι η απουσιολόγος της τάξης μας από πέρυσι και η μόνη στην τάξη μας που βγάζει μέσο όρο 19 (!) από τα γραπτά των εξετάσεων. Αυτή είναι η "ψυχολόγος" της παρέας. 'Οποτε έχω πρόβλημα βρίσκει την λύση και ξέρει να δίνει σωστές συμβουλές. Είναι επίμονη.δεν ξεσπάει όταν έχει νεύρα αλλά το κρατάει μέσα της (κακό αυτό),θέτει πάντα δικούς της στόχους και έχει τρελό κόλλημα με τον Justin Bieber! 'Εχει όλα τα τραγούδια του στο κινητό της και έχει μάθει όλους τους στίχους ( αυτό θα πει να είσαι φανατική θαυμάστρια )
Η Χ.
Η Χ. είναι πάντα ερωτευμένη με τον έρωτα! Τα φτιάχνει με κάποιον,μετά χωρίζει,φλερτάρει,φασώνεται και γενικά... "παίζει" το μάτι της!Παρά τα γκομενικά της,είναι σπουδαία φίλη! Είναι ρομαντική,πονηρή,ευαίσθητη και είναι όλο ευχάριστες εκπλήξεις ( ευτυχώς !). Ξέρει να με ξεσηκώνει όποτε είμαι θλιμμένη και είναι ειδική στις κοπάνες! 'Εχει έναν ξεχωριστό τρόπο να μου αλλάζει την διάθεση και ξέρω ότι δεν πρόκειται να με προδώσει ποτέ!
Η Ρ.
Είναι η "αντικειμενική " της παρέας.Πάντα κρίνει τα αγόρια από το "περιτύλιγμα" και ποτέ από το "ζουμί". Αλλά δεν την κατηγορώ,αφού δεν έχει ερωτευτεί (ακόμα) κάποιο αγόρι. Θεωρεί ότι αξίζει να κάνω κάτι ΜΟΝΟ με ωραία αγόρια και όχι με αγόρια για τα μπάζα! Αλλά όπως είπα και πριν,δεν έχει ερωτευτεί ακόμα και δεν ξέρει πως είναι τα πράγματα. Είναι αντικειμενική, τα λέει όλα στα ίσα,έχει άποψη για όλα,είναι "αντράκι",χαμογελαστό άτομο και λατρύει το hip-hop!

Αυτή είναι η παρέα μου λοιπόν!
Α! Και στο τέλος εγώ! 'Η μάλλον όχι! Δεν θα σας πω κάτι για μένα τώρα. Για μένα έχετε πολλά να μάθετε ακόμα στις επόμενες αναρτήσεις. 'Εως τότε..............
Και να θυμάστε: Αν μέχρι τώρα δεν έχετε βρει τον/ην ιδανικό/ή φίλο/η,κοιτάξτε προσεχτικά γύρω σας!
Πάντα υπάρχει ένας ιδανικός φίλος,απλώς εμείς δεν το παίρνουμε χαμπάρι κάποιες φορές! Γι'αυτό κοιτάξτε προσεχτικά γύρω σας πριν τον/ην χάσετε γιατί δεν θα είναι εκεί για πάντα........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω