Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Γνωριμία στο ίντερνετ


Την κυριακή που μας πέρασε πήγα σε ένα ραντεβού που μόνο με μία λέξη μπορεί να χαρακτηριστεί: ΑΠΟΤΥΧΙΑ!!!
Αλλιώς τα περίμενα τα πράγματα και αλλιώς μου ήρθαν! 
Αλλά θα μου πείτε,θα έπρεπε να το περιμένω αυτό αφού πλέον ζούμε στην εποχή του facebook,του msn κλπ.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως........

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
Γνώρισα τον Ν. από το ίντερνετ.Ο Ν. είναι 22 χρονών,φοιτητής και μένει μόνος του! Φαινόταν ωραίος και από τις συνομιλίες που είχαμε φαινόταν καλό παιδί και ήθελα πολύ να τον συναντήσω ( που να΄ξερα). Κάθε μέρα μιλάγαμε στο msn και μου άρεσε όλο και πιο πολύ.Το βράδυ της παρασκευής κανονίσαμε να βρεθούμε την κυριακή και εγώ άρχισα να ετοιμάζω το φόρεμα που θα φορέσω,τα παππούτσια που θα φορέσω,το μακιγιάζ κλπ. Την κυριακή το απόγευμα ήμουν έτοιμη,στολισένη και περίμενα να έρθει να με πάρει με το αυτοκίνητό του,αλλά έτρεμα τόσο πολύ από το άγχος μου που μου ερχόταν να το βάλω στα πόδια!'Οταν τον είδα έπαθα πλάκα! 'Ηταν τόσο απλά ντυμένος και ταυτόχρονα τόσο ωραίος!
Εντάξει δεν περίμενα να φορέσει κάνα κοστούμι,αλλά δεν τον περίμενα τόσο απλό!
Εγώ φορούσα ένα φόρεμα (όχι φόρεμα δεξίωσης!) και αυτός φορούσε ένα απλό παντελόνι και ένα απλό T-shirt! Τέλος πάντων!

ΣΤΟ ΨΗΤΟ
Πήγαμε σπίτι του και αυτός έδειχνε πολύ χαλαρός σε σχέση με εμένα.
Μου μίλαγε για διάφορα θέματα και εγώ τον άκουγα σαν υπνωτισμένη!
Μου μίλαγε για την φοιτητική ζωή του,για το πόσο σιχαίνεται το μέταλ (!) κ.ά.
Του έλεγα και εγώ για το πόσο μου αρέσει η μουσική και γενικά λέγαμε ότι να'ναι!
Με αυτά και με εκείνα ερχόμασταν όλο και πιο κοντά μέχρι που έπεσε το φάσωμα! 'Ημουν μια χαρά μέχρι που μου είπε: " Πάμε στο δωμάτιο;". Με το που το άκουσα αυτό κατάλαβα ότι ο τύπος ήθελε τρελίτσες από το πρώτο ραντεβού! Το μόνο που μπόρεσα να του πω είναι:"Βιάζεσαι!". Και αυτός αντί να μαζέψει την κοτσάνα που πέταξε είπε:" Μα δεν μπορώ να περιμένω! Μου αρέσεις πολύ και θέλω να δω πόσο ταιριάζουμε στον ερωτικό τομέα". Ε μετά από αυτό δεν θέλει και πολύ, ΞΕΝΕΡΩΣΑ!
Δηλαδή έλεος! Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο απελπισμένος ο τύπος και ναι,έπεσα από τα σύννεφα!
Του είπα ότι δεν είμαι τέτοιος χαρακτήρας και δεν το κάνω από το πρώτο ραντεβού! Είμα πιο ρομαντικός χαρακτήρας(τρομάρα μου!) και δεν μου αρέσουν οι άντρες που σκέφτονται μόνο με το "κάτω κεφάλι".
Εκείνος τα πήρε στο κρανίο ή μπορεί και να ξενέρωσε,έτσι και αλλιώς δεν με ενδιέφερε πια.
Είχα ξενερώσει τόσο πολύ που μετάνιωνα την ώρα και την στιγμή που τον γνώρισα!
Το μόνο που μου άρεσε σε αυτόν είναι ότι προσφέρθηκε να με πάει σπίτι (πάλι καλά). Σε όλο τον δρόμο δεν μιλούσαμε καθόλου,τί να λέγαμε;
'Οταν φτάσαμε είπαμε ένα "Καληνύχτα" και απομακρύνθηκα.Δεν ήθελα καν να του μιλήσω μετά από τέτοια ξενέρα που έφαγα!


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σήμερα παρασκευή και δεν έχουμε μιλήσει μετά από αυτό.
Στο msn δεν μπαίνει (προφανώς για να με αποφύγει) αλλά δεν με νοιάζει καθόλου!
Ο Ν. είναι ένας μαλάκας και μισός, ο οποίος δεν έχει καν τα κότσια να μου μιλήσει!
Αν είναι να βρω γκόμενο προτιμώ να είναι ξεκάθαρος,ρομαντικός,ειλικρινής και πάνω απ'όλα να μην σκέφτεται ΜΟΝΟ με το "κατω κεφάλι". Το τελευταίο ειδικά με ξενερώνει απίστευτα!
Εξάλλου υπάρχουν τόσοι εκεί έξω.........

3 σχόλια:

  1. Λοιπόν Νικόλ σε κόβω για γατόνι και κάνω μια σκέψη.. Μάλλον θα έπρεπε να τον είχες τσεκάρει βγαίνοντας καμμιά βολτίτσα πρώτα μαζί του για καφέ ή σινεμά ή κάτι τέτοιο. Αν είχες δει τη λιγουροκατάσταση θα τον παράταγες και δε θα χαλιόσουν τόσο.. Αλλά καλό είναι να βλέπεις και τους "προς αποφυγήν" ώστε να ξέρεις να εκτιμήσεις κάποια στιγμούλα το κελεπούρι χιχιχ...! ;)

    Ααα και στα ραντεβού με αγνώστους, επειδή ξέρεις πως είναι εκτός από ιντριγκαδόρικα και δυνάμει επικίνδυνα, άφηνε 2-3 στοιχεία του (mail, facebook profile κλπ) σε μια φίλη σου πριν βγεις.. ;) φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα το κάνω αυτό
    πάντως το πάθημα μου έγινε μάθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε συ Νικόλ; Τι ηλικία έχεις; Μήπως τα ενδιαφέροντα σου πρέπει να είναι άλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω