Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!

ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ!
ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΝΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ:"ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΓΧΟΣ?ΕΠΙΣΗΣ,ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕΛΩ!ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ"ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ?". ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΣ:"ΘΕΕ ΜΟΥ!Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ?"ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕ ΛΙΓΗ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΝΤΙΞΟΥΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΦΗΒΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟ!

2 σχόλια:

  1. λοιπον εγω πιστευω οτι πρεπει να διαβαζουμε γιατι παρολο που το εκπαιδευτικο συστημα ειναι κακο κατα τη γνωμη μου εαν δεν εχουμε γνωσεις τοτε δεν θα εχουμε κριτικη σκεψη ουτε τις γνωσεις που χρειαζονται εστω για να μην γινομαστε θυματα εκμεταλευσης
    οι γονεις καμια φορα ειναι υπερβολικοι γιατι η εφηβεια ειναι μια ηλικια δυσκολη και αυτο κανει τους γονεις να ανυσηχουν ολο και πιο πολυ. Οι αντιλιψεις τους βεβαια δεν σημαινει οτι πρεπει να'ναι ιδιες με τις δικες μας.
    τωρα στο τελος αυτο που ειπες οτι με τρελα και αισιοδοξια θα επιβιωσουμε δεν ειμαι και εντελως σιγουρη γι'αυτο αλλα ας προσπαθησουμε :D πολυ καλο blog παντως (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω