Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Γαμώ την γκαντεμιά μου!!!!!


Το σάββατο ήμουν καλεσμένη σε έναν γάμο
και όπως ήταν λογικό έκανα τις ετοιμασίες μου και ανυπομονούσα να πάω στον γάμο.
'Ελα όμως που δεν ήξερα τι με περίμενε εκείνη την ημέρα......

FROM THE BEGINNING
Ξύπνησα το Σάββατο κατά τις 8 το πρωί.
'Εφαγα,χάζεψα λίγο στη τηλεόραση και όταν άρχισα να βαριέμαι είπα να πάρω τηλέφωνο μια απο τις κολλητές μου μπας και πούμε καμια μπούρδα να περάσει η ώρα.
Το Σάββατο όμως άρχιζανν να βάζουν φραγές στα κινητά που δεν είχαν δηλωθεί,αλλά παρόλο που το δήλωσα μου έβαλαν φραγή!Από αυτο ξεκίιησαν τα προβλήματά μου εκείνη την ημέρα.......
ΜΠΕΛΑΔΕΣ!
 Πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω αν μου έβαλαν κατα λάθος φραγή και μου είπαν πως ο αριθμός μου ΔΕΝ έχει δηλωθεί!
Πήγα νευριασμένη σε ένα κοντινό κατάστημα vodafone μπας και λυθεί αυτό το πρόβλημα.
Μπαίνω μέσα και λέω: "Είχα δηλώσει το κινητό μου πριν 1 μήνα αλλά σήμερα μου έβαλαν φραγή.Μήπως έγινε κάποιο λάθος;".
Σκέφτεται κάτι και μετά από λίγο μου απαντάει:"Θα πρέπει να το ξαναδηλώσετε μάλλον.Έχετε το Α.Φ.Μ. σας;"
Εγώ;;;; Που να το βρω το Α.Φ.Μ. αφού είμαι 15;;;;Το μόνο που κρατούσα ήταν η ταυτότητά μου.
Το μόνο που του είπα ήταν: " Είμαι 15 και δεν έχω Α.Φ.Μ.,αλλά μόνο την ταυτότητά μου έχω μαζί μου".
Αυτός μου είπε να πάω στην πλατεία Αμερικής για να το δηλώσω (σε ένα βαν της vodafone).
'Οταν έφτασα είδα μια μεγάλη ουρά μπροστά από το βαν της vodafone!Μπήκα και εγώ στη σειρά και περίμενα για 1 ώρα τουλάχιστον!
Εφόσον έφτασε η σειρά μου και μπήκα στο βαν,είδαν την ημερομηνία γεννησής μου και μου είπαν ότι ΔΕΝ  μπορώ να δηλώσω τον αριθμό μου γιατί είμαι ανήλικη! Γιατί δεν μου το είπε ο άλλος ο μαλάκας;;; Αυτό που με εξόργισε πιο πολύ ήταν ότι καθόμουν και περίμενα τζάμπα!
Πήρα την ταυτότητά μου και έφυγα.Μου φαίνεται πως πρέπει να βάλω what's up,τουλάχιστον εκεί δεν θα είναι τόσο βλάκες!
Η ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!!!!
'Οταν έφτασα σπίτι οι γονείς μου είχαν φύγει.
'Εκανα ένα ντους,ντύθηκα,στολίστηκα και πήγα στον γάμο.
'Ελα όμως που το λεωφορείο που πήρα άλλαξε προορισμό και αναγκάστηκα να κατέβω και να πάω στον γάμο με τα πόδια!
Από τότε που με θυμάμαι,τα πιο τρελά και περίεργα πράγματα συνέβαιναν σε εμένα!
Ευτυχώς που πρόλαβα την τελετή και δεν έφτασα τελευταία (το μόνο καλό που μου συνέβει εκείνη την ημέρα).
Πρέπει να ξανακοιτάξω το οικογενειακό μου δέντρο,πρέπει να έχω κάποια συγγένεια με τον Μητσοτάκη δεν εξηγείται αλλιώς!

ΥΓ: Αλήθεια,γιατί ο παπάς ρωτάει τους νεόνυμφους:"Δέχεσαι τον τάδε για συζυγό σου;"
Θα έκαναν τόσες ετοιμασίες για να έρθουν στην εκκλησία και να πουν "όχι";;;;;;;;;
Την θεωρώ πολύ ηλίθια ερώτηση!

5 σχόλια:

  1. αυτο με τα κινητα εχει συμβει σε πολλους και δειχνει την ανευθηνοτητα των εταιριων αλλα τεσπα ολο αυτο ειναι τρελο! ολα σε μια μερα??!!εγω θα ειχα αγορασει ηρεμιστικα..javascript:Smiles(':oo%20')
    τεσπα...για το Υ.Σ. ποτε δε ξερεις και η τελευταια στιγμη μετραει καμια φορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι,όλα αυτά σε μια μέρα!
    χιχι για το Υ.Σ. μάλλον από εκεί εμπνεύστηκαν κάποιοι το "Η νύφη το έσκασε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέτοια περιστατικά γκαντεμιάς πρέπει να τα ανεβάσετε και στο Http://HML.gr ( Hate My Luck ) Το απόλυτο site γκαντεμιάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέτοια περιστατικά γκαντεμιάς πρέπει να τα ανεβάσετε και στο Http://HML.gr ( Hate My Luck ) Το απόλυτο site γκαντεμιάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλάθος γράφτηκε 2 φορές παρακαλώ όπως διαγραφει το double post

      Διαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω