Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Περίοδος

 
Πφφφφφφφφφ!
Δεν υποφέρεται άλλο!
Το πρωί
ξύπνησα με πόνους στην κοιλιά μου και είχα παντού αίματα!
'Ωρες ώρες αναρωτιέμαι: "Υπάρχουν γυναίκες εκεί έξω που χαίρονται όποτε έχουν περίοδο;;;;;;"
'Οποτε έχω περίοδο τα νεύρα μου είναι σπασμένα,νιώθω απίστευτους πόνους,δεν έχω όρεξη για τίποτα και το περίεργο.....δεν έχω όρεξη για φαγητό! Ποιός;Εγώ,που γουρουνιάζω συνέχεια επειδή έχω καλό μεταβολισμό(ε,να μην το εκμεταλλευτώ;).
Μ'αρέσει που οι άντρες πηγαίνουν στρατό όλο κι'όλο και παραπονιούνται!
Εμείς τι να πούμε που τα'χουμε όλα μαζί! 'Οπως:
1ον: Περίοδο
2ον: Πρέπει να είμαστε σαν μοντέλα στις παραλίες,ενώ οι άντρες και μπυροκοιλιά να έχουν πάλι μια χαρά είναι
3ον: Εγκυμοσύνη
4ον : Πρέπει πάντα να κάνουμε συνέχεια αποτρίχωση,γιατί σε κανέναν άντρα δεν αρέσουν οι τριχωτές μασχάλες,πόσο μάλλον οι γυναίκες με μουστάκι....
και άλλα πολλά, που αν συνεχίσω να τα γράφω θα με βρει το ξημέρωμα!
Ε ρε τι τραβάμε !!!!!!

4 σχόλια:

  1. ΑΚΟΥ ENFORCER ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΟΔΟ. \m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Νικόλ και καλώς σε βρίσκω!

    Εγώ επειδή δεν έχω σταθερό κύκλο, ή μάλλον, συγκεκριμένα είναι σταθερός, αλλά μπορεί 1-2 μήνες τον χρόνο να με ξεχάσει και να μην έρθει καθόλου, χαίρομαι κάθε φορά που αδιαθετώ..

    Νιώθω πως είμαι πιο κοντά στη σκέψη που έχουμε με τον αντράκο μου για μωράκι...!

    Αυτό να σκέφτεσαι και εσύ, πως θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή για να γίνεις κάποτε μανούλα..! (μακρινή σκέψη αλλά .... ;) )

    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ υποφέρω από τους πόνους
    γι'αυτό προτιμώ τον δικό σου κύκλο
    ανταλλάζουμε; χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν τα σχόλιά σας περιέχουν υβριστικά σχόλια έχω κάθε δικαίωμα να τα διαγράψω